dimecres, 12 de maig del 2010

Pla d'Acció del Centre

Si podem visualitzar el Pla d'Acció amb un quadre això ens facilita la feina a nosaltres mateixos, però també serà més clar i entenedor per la comunitat educativa.
Aquest, és només una idea que cadascú pot adaptar a la seva realitat i al seu entorn.
Pa
View more presentations from rosa9565.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada