dimecres, 12 de maig del 2010

Elaboració del Pla d'acció 2010/2011

En aquesta presentació de diapositiva us explico quina és la feina que s'ha de fer a la tutoria per a directors/es d'escoles d'adults.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada